Polityka prywatności

W celu umożliwienia realizacji umowy najmu, sprzedaży lub kontaktu z nami za pomocą formularza kontaktowego, pobieramy od Państwa niezbędne do tego dane osobowe. W związku z tym proszę o zapoznanie się z informacjami na temat podstaw prawnych tego przetwarzania, celów w jakich to robimy i tego, jakie mają Państwo uprawnienia.

  1. Kto jest administratorem Państwa danych osobowych?

 Administratorem danych osobowych jestem Anna Sobolewska, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Anna Sobolewska z siedzibą w Poznaniu, ul. Mirtowa 6, 61-680 Poznań, NIP: 6661789849, REGON: 364065285. Mogą Państwo kontaktować się z nami w sprawach dotyczących danych osobowych:

  • pocztą tradycyjną na adres: ul. Mirtowa 6, 61-680 Poznań,
  • pocztą elektroniczną na adres e-mail: kontakt@turisto.com.pl
  1. Jakie dane osobowe przetwarzamy?

Przetwarzamy wyłącznie dane, które od Państwa otrzymaliśmy lub które przekażą nam Państwo w przyszłości, w szczególności przy umowach najmu dane kontaktowe i identyfikacyjne z dokumentów tożsamości.

Ponadto:

-adres kontaktowy e-mail

-numery telefonów kontaktowych

-adresy IP (jeśli Państwo odwiedzicie naszą stronę)

-informacje zapisane w plikach cookies.

  1. W jakim celu przetwarzamy Państwa dane osobowe?

Państwa dane osobowe przetwarzamy wyłącznie w niezbędnym zakresie, to jest:

  • w celu umożliwienia przedstawienia Państwu ofert, którymi mogą być Państwo zainteresowani,
  • w celu realizacji umowy najmu lub sprzedaży,
  • w celu skontaktowania się z Państwem i odpowiedzi na zadane pytania,
  • w celu umożliwienia wywiązania się przez nas z wzajemnych zobowiązań,
  • w celu optymalizacji korzystania ze stron internetowych, np. pliki cookies pozwalają w szczególności rozpoznać urządzenie Użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb,
  • w celu tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy korzystają z serwisów i aplikacji, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości.
  1. Czy Państwa dane osobowe będziemy komuś przekazywać? Jeśli tak, to kto będzie odbiorcą tych danych?

Tak, jeśli wyrazicie Państwo chęć skorzystania z naszych usług, możliwe, że będziemy musieli przekazać dane podmiotom współpracującym, tj:

  • firmom kurierskim (DPD, DHL, FEDEX, Poczta Polska, lub inne)
  • naszym dostawcom (w celu realizacji ewentualnych, bezpośrednich wysyłek towarów lub realizacji reklamacji).

Państwa dane przekażemy również pomiotom świadczącym usługi na naszą rzecz, w szczególności usługi informatyczne (logując się na naszej stronie lub robiąc zakupy Państwa dane są przechowywane na serwerach firm świadczących dla nas usługi hostingowe).

Może się również i tak zdarzyć, że na podstawie obowiązujących w Polsce przepisów będziemy udostępniać Państwa dane podmiotom uprawnionym do uzyskania danych, takich jak np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko wtedy, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

  1. Jaka jest podstawa prawna przetwarzania przeze mnie Państwa danych osobowych?

 W przypadku:

  • wypożyczenia sprzętu – umowa najmu
  • zakupu towarów – konieczność realizacji zamówienia
  • kontaktu – Państwa zgoda.
  1. Czy mogą Państwo sprzeciwić się wobec przetwarzania przez nas Państwa danych osobowych?

Tak, zgodnie z przepisami, mogą Państwo zgłosić sprzeciw wobec przetwarzania Państwa danych osobowych. Zgłaszając taki sprzeciw powinni jednak Państwo uzasadnić to Państwa szczególną sytuacją. Wówczas będziemy zobowiązani do zaprzestania przetwarzania Państwa danych osobowych, chyba że wykażemy istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do ich przetwarzania, nadrzędnych wobec Państwa interesów, praw i wolności, lub podstawy do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. Każda tego rodzaju sytuacja będzie musiała zostać szczegółowo przeanalizowana.

  1. Jak długo będziemy przechowywać Państwa dane osobowe?

 Tak długo, jak będzie to niezbędne do realizacji celów, ze względu na które je przetwarzamy lub będziemy przetwarzać.

  1. Jakie mają Państwo uprawnienia w związku z przetwarzaniem przez nas danych osobowych?

 Zgodnie z przepisami i na warunkach w nich określonych mają Państwo prawo do:

  • żądania od nas dostępu do tych danych osobowych,
  • sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
  • przenoszenia tych danych,
  • wniesienia skargi do organu nadzorczego, to jest do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Mają Państwo także prawo, by nie podlegać decyzji, która opiera się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych osobowych, w tym profilowaniu, i wywołuje wobec Państwa skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na Państwa wpływa. Informujemy jednak, że dane osobowe przetwarzane przez nas nie będą przedmiotem takiego przetwarzania (tj. wyłącznie zautomatyzowanego).

Mają Państwo również prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie poprzez wysłanie stosownej wiadomości e-mail na adres: kontakt@turisto.com.pl.

  1. Czy podanie nam danych osobowych jest obowiązkowe?

Nie, nie są Państwo zobowiązani podawać nam danych osobowych. Jeśli jednak zamierzają zawrzeć Państwo z nami umowę albo dokonać zakupów na naszej stronie internetowej, to podanie danych osobowych jest tego warunkiem. Mogą oczywiście Państwo nie podawać nam danych osobowych. Wtedy jednak prawdopodobnie nie będziemy w stanie zrealizować Państwa zamówień.

Zespół TURISTO